Vraag & Antwoord

Inschrijven en inloggen
Wat doet Woonnet Haaglanden? Hoe kan ik mij inschrijven? Waarom kan ik niet inloggen? Hoe wijzig ik mijn inloggegevens? Hoe kan ik de inschrijving splitsen? Meer vragen...
Status en inschrijfduur
Hoe is mijn inschrijfduur opgebouwd? Mag ik mijn status en inschrijfduur behouden? Waarom ben ik geblokkeerd? Wanneer ben ik een starter? Wanneer ben ik een doorstromer? Wat is woonduur? Waarom is mijn inschrijfduur veranderd? Meer vragen...
Reageren op woningen
Feiten & fabels: een woning zoeken Hoe kan ik reageren op woningen? Wanneer komen er woningen online? Waarom kan ik niet op woningen reageren? Meer vragen...
Inkomen en documenten
Hoe voeg ik mijn inkomensverklaring toe? Welke documenten moet ik uploaden? Wat is een creditcheck? Hoe bereken ik mijn actuele inkomen? Meer vragen...
Inschrijf- en verlengingskosten
Waarom moet ik inschrijfgeld betalen? Hoe lang kan ik de verlenging betalen? Kan ik mijn verlenging betalen vanuit het buitenland? Waarom kan ik mijn verlenging niet betalen? Kan ik met een doorlopende machtiging betalen? Kunnen jullie mij een betaallink sturen? Kan ik de verlengingskosten zelf overmaken? Hoe kan ik de verlenging van mijn inschrijving betalen? Kan ik van een buitenlandse rekening betalen? Meer vragen...
Lokale voorrang per gemeente
Lokale voorrang Delft Lokale voorrang Den Haag Lokale voorrang Leidschendam-Voorburg Lokale voorrang Midden-Delfland Lokale voorrang Pijnacker-Nootdorp Lokale voorrang Wassenaar Lokale voorrang Westland Lokale voorrang Zoetermeer Meer vragen... Lokale voorrang Rijswijk
Vraag aan Woonnet Haaglanden

Als je een vraag hebt waarop je snel een antwoord wilt, kijk dan eerst onder Vraag en Antwoord. Staat jouw vraag er niet bij stel deze dan aan ons. Wij zijn telefonisch of per mail bereikbaar.

Contact opnemen
Onze seniorenmakelaars

Als je 55 of ouder bent, dan komt er een moment dat je gaat nadenken over de toekomst. Je woonruimte speelt hierin ook een belangrijke rol. In dit geval kan de seniorenmakelaar jou misschien verder helpen. 

Lees meer
Ik heb een klacht

We hechten veel waarde aan goed contact, daarom is onze dienstverlening erop gericht om jou als klant tevreden te stellen. We kunnen ons voorstellen dat er sommige situaties zijn waarin je niet tevreden bent. 

Meer informatie