Ik heb een klacht

Heb je een klacht over je inschrijving bij Woonnet Haaglanden of over hoe Woonnet Haaglanden de regels van de woonruimteverdeling toepast? Dan kunt je bezwaar maken of een klacht indienen. Je vult eerst het klachtenformulier in op de website van Woonnet Haaglanden. Je ontvangt binnen vijf werkdagen een reactie van Woonnet Haaglanden. 

Komt je er met ons niet uit?

Als je een klacht via het klachtenformulier van Woonnet Haaglanden hebt ingediend en je bent het niet eens met de oplossing of de afspraken, dan kun je een klacht indienen bij de Regionale Klachtencommissie (RKWH). Op de website van de Regionale Klachtencommissie staat meer informatie over hun werkwijze. Ook vindt je daar het formulier waarop je de klacht kan indienen.

Heb je een klacht over hoe er wordt omgegaan met de privacy?

Let op: de privacy officer beantwoordt geen inhoudelijke vragen. Hiervoor kun je het contactformulier op de website van Woonnet Haaglanden invullen.

  1. Je vult het contactformulier in op de website van Woonnet Haaglanden.
  2. Je wacht tot 5 werkdagen op een reactie met daarin een oplossing of afspraken. Ben je het hier niet mee eens?
  3. Je stuurt een e-mail naar de [email protected]

Hoe werkt het?

U kunt een klacht indienen door het klachtenformulier in te vullen. 

Nadat wij uw klacht hebben ontvangen krijgt u een bevestiging per e-mail. 

Klachtenformulier

Regionale Klachtencommissie Woonruimteverdeling Haaglanden

Ben je het niet eens met de oplossing of de afspraken? Dan kun je dit melden bij de Regionale Klachtencommissie.

Klachtencommissie